Specialista zákaznické péče - VOYO

První česká soukromá televize Nova zahájila své vysílání přenosem z Národního muzea v Praze dne 4. 2. 1994. Od té doby jsme prošli celou řadou změn a dnes jsme jednou z nejmodernějších mediálních společností na českém trhu. Za tím vším stojí společenství lidí, kteří pracují v nejrůznějších profesích, ať už specificky televizních nebo těch ostatních, podporujících. Milují svoji práci, snaží se v ní být každý den nejlepší a přicházet stále s novými nápady. Nahrávají si vzájemně, podporují se a makají na sobě.

Baví Vás komunikace s lidmi, péče o zákazníky a jste časově flexibilní?

Pak nám neváhejte zaslat svůj životopis!

Co budete dělat:

• pracovat plně z domova od pondělí do pátku v čase 17:00 - 23:00 hod. (cca 6 hodin denně)
• komunikovat se zákazníky Voyo a Nova Plus prostřednictvím emailu a sociálních sítí (výjimečně i telefonická komunikace)
• řešit zákaznické dotazy, požadavky, reklamace, stížnosti a technické potíže
• zpracovávat reporty
• vyhodnocovat návrhy na zlepšení služby - na základě podnětů od zákazníků
• komunikovat a řešit individuální požadavky s partnery a dodavateli platebního systému

Co potřebujete znát a vědět:

• časová flexibilita - po – pá, 17:00 – 23:00 hod., cca 6 hodin denně
• možnost práce o víkendech (08:00 – 23:00)
• výborný psaný a mluvení projev v ČJ
• schopnost komunikovat v AJ
• odolnost proti stresu

Co nabízíme:

• práce formou externí spolupráce (IČO)
• odpovídající finanční ohodnocení
• Rohlík Point přímo v budově
• zázemí silné mezinárodní společnosti
• příjemné a moderní pracovní prostředí
• přátelský kolektiv

Kontakt

TV Nova s.r.o.
Michaela Havlíčková
Kříženeckého nám. 1078/5a
152 00  Praha
Česká republika