Specialista zákaznické péče - brigáda

První česká soukromá televize Nova zahájila své vysílání přenosem z Národního muzea v Praze dne 4. 2. 1994. Od té doby jsme prošli celou řadou změn a dnes jsme jednou z nejmodernějších mediálních společností na českém trhu. Za tím vším stojí společenství lidí, kteří pracují v nejrůznějších profesích, ať už specificky televizních nebo těch ostatních, podporujících. Milují svoji práci, snaží se v ní být každý den nejlepší a přicházet stále s novými nápady. Nahrávají si vzájemně, podporují se a makají na sobě.

Co budete dělat:

  • Emailová a případně telefonická komunikace se zákazníky
  • Řešení zákaznických požadavků, reklamací, stížností, péče o zákazníky
  • Zpracovávání reportů
  • Vyhodnocování návrhů na zlepšení služby, na základě podnětů od zákazníků
  • Komunikovat a řešit individuální požadavky s dodavateli platebního systému

Co potřebujete znát a vědět:

  • Časová flexibilita - práce i o víkendu a ve svátcích (max. 2 hodiny denně)
  • Práce probíhá většinou z domova pouze v případě zaučení a zástupu nutnost být na pracovišti
  • Znalost AJ základní (umět odpovědět zákazníkovi)
  • Dobrá znalost ČJ (písemná komunikace)

Kontakt

TV Nova s.r.o.
Michaela Havlíčková
Kříženeckého nám. 1078/5a
152 00  Praha
Česká republika